Kirjaudu
lauantai, 23. elokuu 2008
kaverit on sitten kivoja. kavereitten kaa voi tehä kaikkee kivaa esim. mennä kaupunkiin tai softata.
olin kaverin kaa kaupungissa ja kaveri tarjosi hampurilaisen ja juoman. =)
Yleinen
Kommentit